Wat zijn de verzendkosten?

Wij rekenen geen verzendkosten voor verzending binnen Nederland. Voor een verzending naar een ander land kunnen er wel verzendkosten worden gerekend. De verzendkosten komen tijdens het afrekenen in je winkelwagentje te staan.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Direct naar de bestelling controleren we de voorraad, vaak kunnen we binnen 2 weken leveren mocht dit niet mogelijk zijn krijgt u altijd een bericht vanuit ons. 
Heb je vragen over de status van je order? Neem dan even contact op door een e-mail te sturen naar info@virtualbedrijfspromotie.nl of neem telefonischcontact op
+316 373 480 61

Uit welke bezorg opties kan ik kiezen?

Al onze producten worden standaard zo snel mogelijk naar je verzonden. Je kunt er tijdens het betaalproces voor kiezen om je bestelling op een andere plek of tijdstip te laten afleveren.

Mis je een artikel bij je bestelling?

Onze magazijnmedewerkers proberen alle bestelling zo goed mogelijk in te pakken, maar het komt wel eens voor dat er een product mist. We willen je dan graag vragen om zo snel mogelijk contact met onze klantenservice op te nemen en je bestelnummer bij de hand te houden.

Heb je een verkeerd artikel ontvangen?

Als je een artikel hebt ontvangen dat je niet hebt besteld, dan gaan we dit zo snel mogelijk voor je oplossen. We willen je dan graag vragen om zo snel mogelijk contact met onze klantenservice op te nemen en je bestelnummer bij de hand te houden.

Is het mogelijk om te leveren in het buitenland?

Ja, dat is mogelijk. Maar let op, hier kunnen wel extra kosten aan verbonden zitten. Je kunt hiervoor contact opnemen via de e-mail met onze klantenservice.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Je bestelling wordt standaard twee keer op het opgegeven verzendadres door de PostNL bezorger aangeboden. Wanneer de bestelling niet bij je afgeleverd kan worden, wordt de bestelling naar ons retour gestuurd.

Mijn pakket is volgens PostNL geleverd, maar ik heb nog niets ontvangen. Wat moet ik nu doen?

Vervelend dat je pakket niet is aangekomen. We willen je allereerst vragen om goed te controleren of het pakket niet ergens anders is afgeleverd. Vraag daarom eerst je buren en huisgenoten eens. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wij nemen dan contact op met PostNL om te achterhalen waar je pakket is gebleven.

Mijn pakket is beschadigd binnen gekomen, wat nu?

Als je pakket beschadigd bij je is binnen gekomen, dan gaan we dat zo snel mogelijk voor je oplossen. We zullen je dan eerst vragen om een paar foto’s van je bestelling te maken en deze naar ons door te sturen. Je kunt hiervoor contact met onze klantenservice opnemen.

Mijn bestelling is geannuleerd, maar het geld is wel van mijn rekening afgeschreven.

Het komt wel eens voor dat je het betaalproces van een bestelling start, maar de betaling niet afmaakt. Wanneer je de bestelling dan opnieuw opstart en betaalt, ziet ons systeem de eerste (onafgemaakte) order als annulering. Let dus altijd goed op het bestelnummer van je order. Ben je er toch niet helemaal zeker van? Dan kun je contact met onze klantenservice opnemen.

Hoelang duurt een bezorging?

Je moet rekenen op een levertijd van 24 tot 30 dagen wanneer we het product niet op voorraad hebben, indien we het product op voorraad hebben leveren we binnen 5 dagen.

Mijn bestelling heeft haast, kan ik een snellere bezorging krijgen? 

Geregeld zien we dat onze klanten vragen om een spoed bezorging, neem contact op met onze klantenservice (info@virtualbedrijfspromotie.nl) zodat we dit voor u kunnen realiseren.

WELKE LANDEN BEZORGEN WE

  • Nederland
  • België (meer prijs)
  • Luxemburg (meer prijs)
  • Duitsland (meer prijs)

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

In de meeste gevallen kun je jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Je kunt jouw retour aanmelden door een e-mail te sturen naar info@virtualbedrijfspromotie.nl. Vergeet in de e-mail niet je naam, bestelnummer en (eventueel) de reden van je retour te vermelden voor een snelle afhandeling van de retour. Let op: niet-aangemelde retouren kunnen wij niet in behandeling nemen. Stuur daarom voordat je iets retour stuurt altijd eerst een e-mail naar info@virtualbedrijfspromotie.nl

Kan ik mijn bestelling ook omruilen?

Het is helaas niet mogelijk om een product bij ons om te ruilen voor een ander product. Het is wel mogelijk om een eerder besteld product retour te sturen, en vervolgens een nieuw product bij ons te bestellen.

Is het terugsturen van mijn bestelling gratis?

Het terugsturen van jouw bestelling is niet gratis. De verzendkosten voor retour komen voor je eigen rekening.

Wanneer kan ik mijn bestelling niet retourneren?

Een aantal producten zijn uitgesloten van retournering. Dit zijn o.a. Producten die persoonlijk van aard zijn, die specifiek voor jou gemaakt zijn, voor software waarvan de verzegeling is verbroken en voor hygiënische producten die gebruikt zijn (zie onze algemene voorwaarden voor alle uitsluitingen). Het herroepingsrecht is niet van toepassing op zakelijke bestellingen.

Kan ik mijn zakelijke bestelling ook retourneren?

Voor zakelijke klanten gelden andere retourregels dan voor consumenten. Je hebt bijvoorbeeld niet meer het (consumenten)recht om je bestelling 14 dagen te retourneren. Wil je een zakelijke bestelling toch retourneren? Dan is het mogelijk dat er extra kosten bijkomen (een restocking fee). We raden je aan om contact op te nemen met onze klantenservice.

Een aankoop wordt als zakelijk gezien wanneer deze via onze zakelijke website wordt besteld en/of wanneer er bedrijfsgegevens, zoals bedrijfsnaam, worden ingevuld tijdens het aankoopproces.

Ik heb met iDeal betaald, hoe werkt de terugbetaling?

Wij verwerken de terugbetaling naar hetzelfde rekeningnummer waarmee besteld is. Binnen twee werkdagen staat het bedrag weer terug op rekening.

Ik heb met creditcard betaald, hoe werkt de terugbetaling?

Wij verwerken de terugbetaling naar hetzelfde rekeningnummer waarmee besteld is. Wij maken dit binnen 5 werkdagen over en de terugbetaling is op het volgende maandoverzicht van je creditcard te zien.

Ik heb op factuur betaald, hoe werkt de terugbetaling?

Wij verwerken de terugbetaling naar hetzelfde rekeningnummer waarmee besteld is. Wij maken dit binnen 5 werkdagen over en de terugbetaling is op het volgende maandoverzicht van je rekening te zien.

Ik heb met Afterpay betaald, hoe werkt de terugbetaling?

Zodra je van ons een bevestiging hebt ontvangen, hebben wij een terugbetalingsverzoek ingediend bij Afterpay. Zij verwerken dit binnen 5 werkdagen.

Ik heb met PayPal betaald, hoe werkt de terugbetaling?

Zodra je van ons een bevestiging hebt ontvangen, hebben wij een terugbetalingsverzoek ingediend bij PayPal. Zij verwerken dit binnen 5 werkdagen.

Welke garantie heb ik op mijn bestelling?

Op al onze producten geldt de wettelijke garantietermijn. Dit termijn verschilt per product en is te vinden in de bijgeleverde garantie documentatie van de leverancier. Voor al onze producten geldt dat ze bij ontvangst in goede staat moeten verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moeten functioneren. Is dat niet het geval, dan voorzien wij je zo snel mogelijk van een passende oplossing.

Het lijkt alsof mijn pakket al eens is opengemaakt, hoe kan dit?

Het merendeel van onze artikelen worden ingekocht bij onze leveranciers uit het buitenland. Het kan daarom wel eens voorkomen dat een levering wordt onderschept door de douane. Zij controleren de pakketten op inhoud en prijs, waarna ze de pakketten weer doorsturen naar ons. Helaas gebeurt dit niet altijd netjes. We willen je dan ook graag vragen om – wanneer je de bestelling binnen krijgt – het product op beschadigingen en werking te controleren. Is er iets beschadigd aan je bestelling? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik mijn product aanmelden voor garantie zaken?

Nadat je contact met ons opgenomen hebt, en we hebben kunnen vaststellen dat het gaat om een garantiegeval, zullen wij je de verzendgegevens geven om het product naar ons op te sturen. Belangrijk: let op dat producten altijd compleet en met de originele doos verzonden moeten worden. Wanneer er onderdelen missen, zoals controllers of kabels, kan het zijn dat de garantieaanvraag wordt afgewezen.

Naar welk adres moet ik mijn producten retour sturen? 

Wanneer we een melding krijgen op een retourzending bij de klantenservice krijg u van ons een retour adres, echter alleen wanneer uw retour zending gegrond is.